Warning: Undefined array key "icon" in /customers/0/e/2/idealoffice.dk/httpd.www/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 695 Warning: Undefined array key "icon" in /customers/0/e/2/idealoffice.dk/httpd.www/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 708

Adresse

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Warning: Undefined array key "icon" in /customers/0/e/2/idealoffice.dk/httpd.www/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 695 Warning: Undefined array key "icon" in /customers/0/e/2/idealoffice.dk/httpd.www/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 708

Kundeservice

kontakt@idealoffice.dk

Warning: Undefined array key "icon" in /customers/0/e/2/idealoffice.dk/httpd.www/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 695 Warning: Undefined array key "icon" in /customers/0/e/2/idealoffice.dk/httpd.www/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/icon-box.php on line 708

Receptionstider

Man - Tors: 9:00 - 13:00 (13:00 - 17:00 efter aftale)
Fre 9:00 - 13:00 (13:00 - 15:00 efter aftale)
Lør- søn- og helligdage: Lukket

Samtalerum 3 personer

Lokale 2

Maks antal personer:
3

Beskrivelse

Samtale og terapirum.
Perfekt løsning til dig som ikke ønsker samtaler ved dit eget køkkenbord, men heller ikke har brug for et fast lokale.
Her er samtalerummet i professionelle omgivelser, du kan leje på timebasis uden at belaste budgettet.

Faciliteter

Whiteboard
Flipover
Gratis Wifi
Gratis te og kaffe

Priser

Pris pr. time: kr. 60

Minimum booking tid: 1 time

Forplejning

Der er ikke forplejning på adressen, men der er køkken med køleskab, ovn og mikroovn, så der er mulighed for selv at medbringe mad.

Der må spises morgenmad i lokalet,
frokost og aftensmad skal spises i køkkenet.

Gratis te og kaffe

Afbestillingspolitik

Tid Gebyr
24 t eller mere før reservationen starter 0 % gebyr
24 t eller mindre før reservationen starter 100 % gebyr

Alle priser er ekskl. moms

Andre lokaler i Lyngby

Lokale 1

Mødelokale
10 personer

Lokale 3

Lukket kontor
2 personer.

Lokale 4

Mødelokale
4 personer.