Hvad er et Virtuet Kontor?

“Et virtuelt kontor er en professionel firma adresse, som du kan bruge til at registrere din virksomhed på, hvis du ikke har mulighed for, eller lyst til, at have virksomhedens adresse på din privat adresse.

Du kan få tilsendt din post til dit virtuelle kontor, hvor det så bliver videresendt, scannet eller kan afhentes, alt afhængig af dit valg.

Der er mulighed for at leje kontor eller mødelokaler i længere eller kortere perioder.

Den store fordel ved et virtuelt kontor er at du sparer en masse penge, ved ikke at have dyre kontorlokaler stående, hvis du alligevel ikke benytter dem dagligt.”

Alt hvad du har brug for at vide om Virtuelt Kontor

Har du ikke brug for at se hele videoen kan du hoppe til udvalgte emner på nedenstående tidspunkter.

00: 20 – De mest almindelige spørgsmål vi modtager

02:30 – Beskrivelse af vores løsninger

05:37 – Praktiske oplysninger om vores service

06:42 – Sådan ansøger du

Din nye firmaadresse:

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Det siger vores lejere om os

Gabriel Marcos
Gabriel Marcos
Læs mere
Jeg har nu samarbejdet med ideal office i flere måneder og det har været et godt samarbejde lige fra starten. Rico går lige det skridt længere for at give god og personlig betjening, udover hvad der forventes. Jeg havde brug for ekstra hjælp til min post, og selvfølgelig kunne jeg regne med Ideal Office endnu engang. Jeg kan og vil helt klart anbefale Ideal Office. 5 stjerner herfra. Gabriel Rasmussen Boutique Isabel Sophy
Maria Bjergert Elgaard
Maria Bjergert Elgaard
Læs mere
Hos Ideal Office har jeg fået en rigtig god service helt fra start. Jeg har været hos dem i nogle måneder nu, og alt fungerer bare, som jeg havde håbet på. Rico har virkeligt givet en service udover, hvad jeg kunne forvente, hvilket jeg sætter stor pris på. Han har hjulpet mig med langt mere, end bare det jeg betaler for. Så kæmpe tak til Rico for hans tålmodighed med mig.
Sebastian Beres
Sebastian Beres
Læs mere
Super service! Jeg kan varmt anbefale Ideal Office. Det hele fungerer bare og så får du også super service.
Adrian Rawa
Adrian Rawa
Læs mere
I heartily recommend Ideal Office. Very flexible, professional, I always have good contact with them!
Lars Frisk
Lars Frisk
Læs mere
rigtig god service og gode ordninger
Tidligere
Næste

Dine fordele når du vælger Virtuelt Kontor hos Ideal Office

Månedlig betaling

Månedlig betaling

Du kan betale hver måned, hver 3. 6. eller 12. måned, afhængig af hvad der passer dig.

Intet oprettelses gebyr

Ingen oprettelsesgebyr

Det koster ikke noget at oprette et lejemål

Velgørenhed

Velgørenhed

En del af din leje går til værdige formål.

Intet depositum

Intet depositum

Man betaler kun nøgle depositum, når man vælger Pro Postkasse pakke.

Hurtig oprettelse

Hurtig oprettelse

Vores onboarding er optimeret, så du kan oprettes, samme dag du ansøger.

Kort opsigelse

Kort opsigelse

Dit lejemål kan opsiges med 1 dags varsel, ved udløbet af en periode.

Vi støtter

Så nemt er det at ansøge om et Virtuelt kontor

1

Udfyld ansøgningsskemaet

  • Når du udfylder ansøgningsskemaet, får vi de informationer vi har brug for, for at kunne behandle din ansøgning.

2

Underskriv kontrakt

  • Du modtager en kontrakt, straks efter indsendelse af ansøgningen

     

  • Læs den godt igennem og underskriv digitalt.

3

Indsend dokumentation

Du skal indsende:

  • Pas eller kørekort fra alle reelle ejere.
  • Sundhedskort eller officielt udstedt dokument med adresse fra alle reelle ejere

4

Betal din faktura

  • Du modtager en faktura og en velkomst email til din klient portal
  • Når du har tilmeldt et betalingskort og betalt din faktura, må du benyttte vores adresse.

Få svar på alle dine spørgsmål om
vores virtuelle kontor her

Før opstart

Skal du til at oprette din virksomhed og gerne vil have den oprettet på en professionel adresse fra starten, kan du sagtens oprette din virksomhed hos os.

Du skal bare udfylde vores ansøgningsskema, så får vi de informationer vi har behov for, for at kunne oprette en kontrakt til dig.

Når billed ID er indsendt, kontrakten er underskrevet og 1. faktura er betalt, kan du benytte vores adresse.

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Du kan sagtens registrere både dit holding selskab og driftselskab hos os, men da det er 2 selvstændige juridiske enheder, skal de have hver deres kontrakt og der skal derfor betales leje for begge virksomheder.

Det er ikke muligt at registrere binavne med Startup pakken, men du kan registrere op til 5 binavne gratis, på alle vores Pro Pakke løsninger.

Nej, det er desværre ikke muligt, ved at udfylde ansøgningsskemaet, får vi alle de oplysninger vi har brug for, for at kunne gennemgå din ansøgning.

Generelle spørgsmål

Ja, der er helt lovliget at benytte en adresseservice til din virksomhed.

Kontoret skal bare være bemandet i kontortiden, hvorfor en postboks eller lignende ikke er nok til registrering af din virksomhed.

Desuden skal kontorhotellet være registreret jvf. hvidvaskloven, det kan du kontrollere på cvr.dk, om din udbyder er, hvilket Ideal Office naturligvis er.

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Ja, det kan du.

Et virtuelt kontor fungere fuldstændigt som hvis du havde et almindeligt kontor – bare billigere.

Hvis virksomheden skifter navn, skal Ideal Office have besked, da vi ellers afviser post og pakker til det nye firmanavn.

Virtuelle kontor hoteller er underlagt hvidvaskloven (Hvidvaskloven § 1, stk. 1, nr. 18, jf. § 2, nr. 12, litra c) og er derfor forpligtet til at til gennemgå en kunde kendskabs procedure (KYC), så kontor hotellet til enhver tid kan identificere virksomhedens reelle ejer.

Virksomheder som benytter vores adresse uden at have ansøgt, indsendt billede ID og underskrevet en kontrakt, bliver indberettet til Erhvervsstyrelsen

På nuværende tidspunkt tilbyder vi kun vores service til virksomheder med dansk cvr nummer

Kommer der nogen og spørger efter dig og din virksomhed, bekræfter vi at virksomheden er registreret på adressen (som de selv kan se på cvr.dk), og tilbyder at tage imod besked, som vi efterfølgende sender til dig.

Vi tilbyder ikke personen at vi kontakter dig mens de venter, ligeledes udlevere vi aldrig dine oplysninger som telefonnummer, e-mail, privat adresse eller andet.

Økonomi og betingelser

Ved manglende betaling ophører vi med at håndtere din post og pakker bliver afvist.

Efter 10 dage efter forfaldsdato opsiges kontrakten og det er ikke længere tilladt at benytte vores adresse, post som er modtaget, sendes retur til afsender.

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Vælger du vores Startup pakke, håndtere vi det første brev vi modtager til dig, hver måned, gratis (+ porto), herefter koster håndteringen kr. 30,- pr. brev (+ porto).

Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af post ikke noget og posten bliver fremsendt GRATIS.

Har du valgt Pro scan pakke, håndtere vi 30 breve gratis hver måned, herefter kr. 5,- pr. scanning (hvert brev må maks. fylde 5 mb.).

Vælger du vores Startup pakke, koster håndteringen af pakker kr. 30,- pr. pakke (+ porto).

Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af pakker kr. 10,- pr. pakke (+ porto).

Der kan pt. kun betales medbetalingskort.

For at holde vores priser så lave som muligt, er det vigtigt at vi kan automatisere vores processer, derfor er det ikke muligt at betale ved bankoverførsel.

Du er kun bundet af den periode du har valgt og betalt for, ønsker du at opsige din aftale, skal du bare give os besked, dagen inden næste trækning.

Post og pakker

Posten bliver sendt på forsendelsesdagen jf. den valgte pakke løsning. Posten sendes med Postnord.

Det er modtagers ansvar at der står det rigtige navn på postkassen og at Ideal Office har den korrekte adresse, husk at melde adresse ændringer til os.

Modtager vi post retur gensendes posten uden håndterings gebyr, porto bliver ikke refunderet.

Når vi modtager post til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag, er denne en helligdag, sendes posten på førstkommende hverdag herefter.

Med Pro Postkasse pakken, kan du afhente din post på Maglebjergvej 6, 2800 Kongens Lyngby alle ugens 7 dagen, 24 timer i døgnet.

Vi modtager ikke palle leveringer, kun pakker som kan leveres i pakkepostkasse.

Vær opmærksom på at PostNord ikke udlevere værdi pakker, som mobiltelefoner, til Ideal Office.

Du vælger selv, hvilken adresse du ønske vi skal sende din post til og du kan nemt ændre den på vores klient platform, hvis du flytter.

Det er lejers ansvar at vi har den rigtige forsendelsesadresse, vi oplever desværre at der kan gå op til næsten halvanden måned før vi får posten retur, hvis vi ikke har den rigtige forsendelsesadresse.

Med Pro postkasse pakke, får du en fysisk postkasse, hvor du selv kan afhente din post, 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.

Du får besked pr. Email, når der er ny post i din postkasse, så du ikke kommer til at kører forgæves.

Pakker som ikke kan være i postkassen, skal afhentes i kontorets åbningstid.

Ja, når du vælger Pro Scan pakken, scanner vi din post og ligger den op på vores klient platform, hvor du kan downloade den fra.

Sikkerhed

Vi benytter Penneo KYC til at indhente og opbevarer billede ID fra vores Virtuel Kontor lejere, vi opbevarer ikke disse informationer på vores egen server.

Læs mere om Penneo KYC´s sikkerhed her.

Vi opbevarer ikke dine betalingskort oplysninger på vores server, det ligger trygt hos betalingsindløseren (Stripe)

 

Priser for Virtuel kontor

Gør det simpelt, betal kun for den service du har brug for.
Der er pakker der passer til dig, uanset om du har en hobbyvirksomhed eller om du har en virksomhed i fuld vækst.

Vælg hvor tit du ønsker at betale

Edit

Startup Pakke

Når du kun har brug for en adresse
og ikke forventer at modtage post.
kr. 186 Pr. måned
  • (kr. 2.232,- hver 12. måned)

    Spar kr. 744,-
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    1 brev håndteres gratis hver måned,
    herefter kr. 30,- pr. brev (+ porto)
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 30,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Brev Pakke

Gratis håndtering og
forsendelse af dine breve.
kr. 298 Pr. måned
  • (kr. 3.576,- hver 12. måned)

    Spar kr. 1.200,-
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen (Quickbrev)
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger
    Vi betaler porto
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Scan Pakke

Vi åbner og scanner dine brev
så du har dem hurtigst muligt.
kr. 298 Pr. måned
  • (kr. 3.576,- hver 12. måned)

    Spar kr. 1.200,-
  • Håndtering af post

    Scannes alle hverdage

  • Pris for håndtering af post

    30 breve scannes gratis hver måned,
    herefter kr. 5,- pr. brev.
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Postkasse Pakke

Du får din egen postkasse
på vores adresse
kr. 298 Pr. måned
  • (kr. 3.576,- hver 12. måned)

    Spar kr. 1.200,-
  • Håndtering af post

    Breve ligges i postkasse
    Email notifikation ved ny post
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger

  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke
  • Personlig afhentning af post og pakker

    24 timer i døgnet, 7 dage om ugen
  • Depositum

    Kr. 300,-
    (Nøgledepositum)
  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter
Edit

Startup Pakke

Når du kun har brug for en adresse
og ikke forventer at modtage post.
kr. 195 Pr. måned
  • (kr. 1.170,- hver 6. måned)

    Spar kr. 318,-
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    1 brev håndteres gratis hver måned,
    herefter kr. 30,- pr. brev (+ porto)
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 30,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Brev Pakke

Gratis håndtering og
forsendelse af dine breve.
kr. 314 Pr. måned
  • (kr. 1.884,- hver 6. måned)

    Spar kr. 504,-
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen (Quickbrev)
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger
    Vi betaler porto
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Scan Pakke

Vi åbner og scanner dine brev
så du har dem hurtigst muligt.
kr. 314 Pr. måned
  • (kr. 1.884,- hver 6. måned)

    Spar kr. 504,-
  • Håndtering af post

    Scannes alle hverdage

  • Pris for håndtering af post

    30 breve scannes gratis hver måned,
    herefter kr. 5,- pr. brev.
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Postkasse Pakke

Du får din egen postkasse
på vores adresse
kr. 314 Pr. måned
  • (kr. 1.884,- hver 6. måned)

    Spar kr. 504,-
  • Håndtering af post

    Breve ligges i postkasse
    Email notifikation ved ny post
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger

  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke
  • Personlig afhentning af post og pakker

    24 timer i døgnet, 7 dage om ugen
  • Depositum

    Kr. 300,-
    (Nøgledepositum)
  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter
Edit

Startup Pakke

Når du kun har brug for en adresse
og ikke forventer at modtage post.
kr. 208 Pr. måned
  • (kr. 624,- hver 3. måned)

    Spar kr. 120,-
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    1 brev håndteres gratis hver måned,
    herefter kr. 30,- pr. brev (+ porto)
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 30,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Brev Pakke

Gratis håndtering og
forsendelse af dine breve.
kr. 334 Pr. måned
  • (kr. 1.002,- hver 3. måned)

    Spar kr. 192,-
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen (Quickbrev)
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger
    Vi betaler porto
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Scan Pakke

Vi åbner og scanner dine brev
så du har dem hurtigst muligt.
kr. 334 Pr. måned
  • (kr. 1.002,- hver 3. måned)

    Spar kr. 192,-
  • Håndtering af post

    Scannes alle hverdage

  • Pris for håndtering af post

    30 breve scannes gratis hver måned,
    herefter kr. 5,- pr. brev.
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Postkasse Pakke

Du får din egen postkasse
på vores adresse
kr. 334 Pr. måned
  • (kr. 1.002,- hver 3. måned)

    Spar kr. 192,-
  • Håndtering af post

    Breve ligges i postkasse
    Email notifikation ved ny post
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger

  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke
  • Personlig afhentning af post og pakker

    24 timer i døgnet, 7 dage om ugen
  • Depositum

    Kr. 300,-
    (Nøgledepositum)
  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter
Edit

Startup Pakke

Når du kun har brug for en adresse
og ikke forventer at modtage post.
kr. 248 Pr. måned
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    1 brev håndteres gratis hver måned,
    herefter kr. 30,- pr. brev (+ porto)
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 30,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Brev Pakke

Gratis håndtering og
forsendelse af dine breve.
kr. 398 Pr. måned
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen (Quickbrev)
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger
    Vi betaler porto
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Scan Pakke

Vi åbner og scanner dine brev
så du har dem hurtigst muligt.
kr. 398 Pr. måned
  • Håndtering af post

    Scannes alle hverdage

  • Pris for håndtering af post

    30 breve scannes gratis hver måned,
    herefter kr. 5,- pr. brev.
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Postkasse Pakke

Du får din egen postkasse
på vores adresse
kr. 398 Pr. måned
  • Håndtering af post

    Breve ligges i postkasse
    Email notifikation ved ny post
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger

  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke
  • Personlig afhentning af post og pakker

    24 timer i døgnet, 7 dage om ugen
  • Depositum

    Kr. 300,-
    (Nøgledepositum)
  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter