
Adresse
Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby
Kundeservice
Kontortider
Man - Tors: 9:00 - 17:00
Fre 9:00 - 15:00
Lør- søn- og helligdage: Lukket
Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby
Man - Tors: 9:00 - 17:00
Fre 9:00 - 15:00
Lør- søn- og helligdage: Lukket
Hjem » Virtuelt Kontor
Billigere end et fast kontor,
mere troværdigt end din privat adresse.
“Et virtuelt kontor er en professionel firma adresse, som du kan bruge til at registrere din virksomhed på, hvis du ikke har mulighed for, eller lyst til, at have virksomhedens adresse på din privat adresse.
Du kan få tilsendt din post til dit virtuelle kontor, hvor det så bliver videresendt, scannet eller kan afhentes, alt afhængig af dit valg.Der er mulighed for at leje kontor eller mødelokaler i længere eller kortere perioder.Den store fordel ved et virtuelt kontor er at du sparer en masse penge, ved ikke at have dyre kontorlokaler stående, hvis du alligevel ikke benytter dem dagligt.”
Er det vigtigt for dig, at din virksomhed har en god og professionel adresse ?
En professionel firmaadresse giver tillid til dig og dit brand.
Mange potentielle kunder kigger ikke bare på Trustpilot for at kontrollere din virksomhed, de ser også på hvor din virksomhed er registreret, og tilliden til dit brand og tvivlen til om du er seriøs, falder, hvis de kan se at din virksomhed er registreret på en privat bolig.
Ved at bruge et kontorhotel fremstår din virksomhed troværdig og professionel.
Vores onboarding er optimeret, så du kan oprettes samme dag som du ansøger.
Ingen store udbetalinger, du betaler løbende hver måned.
Du skal ikke betale for at få lov til at købe vores service.
Vi er ret dygtige til at renovere Virtuelle Kontor lokaler, så ingen grund til depositum.
En del af din leje går til værdige formål.
Dit lejemål kan opsiges med 1 dags varsel, ved udløbet af en periode.
Danmarks bedste løsning til dig som “bare ” skal bruge en adresse til din virksomhed.
Kr. 298,-
Kr. 0,-
- Breve sendes én gang om ugen
- 1 brev håndteres gratis hver måned, herefter kr. 30,- pr. brev. (+ porto)
- Pakker sendes én gang om ugen
- kr. 30,- pr. pakke (+ forsendelsesomkostninger)
Alle priser er ekskl. moms.
For den seriøse iværksætter, som ønsker fuld kontrol.
Med Virtuel Kontor Plus har du din helt egen virtuelle postkasse, du får en notifikation, hver gang du modtager post eller pakker, herefter kan selv bestemme om din post skal sendes, scannes, destrueres eller om du selv vil afhente posten.
Pakker kan du også vælge at hente selv, eller at få dem sendt på næste forsendelses dag.
Kr. 498,-
Kr. 200,- hver måned
Hver måned får du kr. 200 til brug på lokaleleje.
(akkumuleres ikke)
- Breve sendes én gang om ugen
20 breve sendes gratis pr. måned (Ideal Office betaler porto), herefter kr. 5 pr. brev.
20 breve scannes gratis pr. måned, herefter kr. 5 pr. brev.
Ubegrænset antal breve kan afhentes.
- Breve opbevares gratis i 7 dage,
herefter kr. 5 pr. dag pr. brev.
- Pakker sendes én gang om ugen
- kr. 10,- pr. pakke (+ forsendelsesomkostninger)
- Pakker opbevares gratis i 7 dage herefter
kr. 5 pr. dag for en lille pakke (maks. 20 cm.).
kr. 10 pr. dag for en mellem pakke (maks. 45 cm.).
kr. 15 pr. dag for en stor pakke (Større end 45 cm.).
Alle priser er ekskl. moms.
Når du udfylder ansøgningsskemaet, får vi de informationer vi har brug for, for at kunne behandle sin ansøgning.
Du modtager en kontrakt på din e-mail. Læs den godt igennem og underskriv digitalt.
Alle virksomhedens reelle ejere skal indsende: Pas eller kørekort. Sundhedskort eller officielt udstedt dokument med adresse. Derudover skal alle reelle ejere verificere deres identitet med NemID eller MitID, eller via et Zoom opkald.
Du modtager en faktura og en velkomst e-mail til vores klient portal. Når du har tilmeldt dit betalingskort og betalt din faktura, må du benytte vores adresse.
Find dine svar her.
Gratis rådgivning og kurser til iværksættere, selvstændige og små virksomheder.
Praktiske værktøjer til iværksættere, muligheder for at købe kurser, workshops og bøger.
Nyttige links til virksomheder der er relevante for dig som iværksætter. Mulighed for backlink.
Hjemmeside fra DANA, med gode råd til forretnings planer, opstart af virksomhed m.m.
Ideal Office ApS
Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby
Danmark
CVR nr. 40405798
Telefon: (+45) 70 555 255
Man – torsdag:
09:00 – 17:00
Fredag:
09:00 – 15:00
Lør-, søndag og helligdage:
Lukket
Virtuelt Kontor | Virtuelt Kontor Plus | |
---|---|---|
Pris pr. måned | Kr. 298,- | Kr. 498,- |
Oprettelsesgebyr | Kr. 0,- | Kr. 0,- |
Depositum | Kr. 0,- | Kr. 0,- |
Kreditter til lokaleleje pr. måned | Kr. 0,- | Kr. 200,- Kreditterne udløber hver måned, hvis de ikke benyttes, du modtager 200 ny kreditter hver måned. 1 kredit = 1 krone. |
Rabat på lokale leje | 10% | 20% |
Håndtering af breve | Breve sendes én gang om ugen. Det er ikke muligt at hente breve selv. Post sendes med PostNord som almindelig post. | Du modtager en notifikation når der kommer brev til dig. Du bestemmer selv om dit brev skal sendes, scannes, destrueres eller afhentes. Breve sendes som Quickbrev. |
Pris for håndtering af breve | Ét brev håndteres gratis hver måned, herefter kr. 30,- pr. brev Lejer betaler for porto. | 30 breve håndteres gratis hver måned, herefter kr. 5,- pr. brev Udlejer (Ideal Office) betaler for porto. |
Forsendelse af breve | Sendes tirsdag som almindelig brev med Postnord. 5 dages forsendelse. | Sendes tirsdag som Quickbrev (Danmark). Dag til dag levering. |
Håndtering af pakker | Pakker sendes én gang om ugen. Det er ikke muligt at hente pakker selv. | Du modtager en notifikation når der kommer pakker til dig. Du bestemmer selv om du vil have pakken sendt eller om du vil afhente den. |
Pris for håndtering af pakker | kr. 30,- pr. pakke (+ forsendelsesomkostninger). | kr. 10,- pr. pakke (+ forsendelsesomkostninger, hvis pakken ønskes sendt). |
Opsigelse | Lejemålet skal opsiges senest 1 dag før ny periode begynder. | Lejemålet skal opsiges senest 1 dag før ny periode begynder. |