Adresse
Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby
Kundeservice
Kontortider
Man - Tors: 9:00 - 17:00
Fre 9:00 - 15:00
Lør- søn- og helligdage: Lukket
Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby
Man - Tors: 9:00 - 17:00
Fre 9:00 - 15:00
Lør- søn- og helligdage: Lukket
Hjem » Virtuelt Kontor
Professionel firmaadressse til din virksomhed
Vi tilbyder løsninger til den økonomiske ansvarlige iværksætter, som ikke ønsker at blande firma adresse og privat adresse sammen
“Et virtuelt kontor er en professionel firma adresse, som du kan bruge til at registrere din virksomhed på, hvis du ikke har mulighed for, eller lyst til, at have virksomhedens adresse på din privat adresse.
Du kan få tilsendt din post til dit virtuelle kontor, hvor det så bliver videresendt, scannet eller kan afhentes, alt afhængig af dit valg.Der er mulighed for at leje kontor eller mødelokaler i længere eller kortere perioder.Den store fordel ved et virtuelt kontor er at du sparer en masse penge, ved ikke at have dyre kontorlokaler stående, hvis du alligevel ikke benytter dem dagligt.”
Er det vigtigt for dig, at din virksomhed har en god og professionel adresse?
En professionel firmaadresse giver tillid til dig og dit brand.
Mange potentielle kunder kigger ikke bare på Trustpilot for at kontrollere din virksomhed, de ser også på hvor din virksomhed er registreret, og tilliden til dit brand og tvivlen til om du er seriøs, falder, hvis de kan se at din virksomhed er registreret på en privat bolig.
Ved at bruge et kontorhotel fremstår din virksomhed troværdig og professionel.
Du betaler månedlig og kan opnå op til 30% rabat, ved bare at betale rettidigt.
Det koster ikke noget at oprette et lejemål
En del af din leje går til værdige formål.
Man betaler kun nøgle depositum, når man vælger "Virtuelt Kontor Pro Postkasse" løsningen.
Vores onboarding er optimeret, så du kan oprettes samme dag som du ansøger.
Dit lejemål kan opsiges med 1 dags varsel, ved udløbet af en periode.
Når du udfylder ansøgningsskemaet, får vi de informationer vi har brug for, for at kunne behandle sin ansøgning.
Du modtager en kontrakt på din e-mail.
Læs den godt igennem og underskriv digitalt.
Alle virksomhedens reelle ejere skal indsende:
Pas eller kørekort.
Sundhedskort eller officielt udstedt dokument med adresse.
Derudover skal alle reelle ejere verificere deres identitet med NemID eller MitID, eller via et Zoom opkald.
Du modtager en faktura og en velkomst e-mail til vores klient portal.
Når du har tilmeldt dit betalingskort og betalt din faktura, må du benytte vores adresse.
Gør det simpelt, betal kun for den service du har brug for.
Der er pakker der passer til dig, uanset om du har en hobbyvirksomhed eller om du har en virksomhed i fuld vækst.
Betal til tiden og opnå op til 30% rabat. Betaler du til tiden falder din pris efter 3 måneder.
Efter 12 måneder opnår du 30% rabat, som du beholder lige så længe du betaler til tiden
Betaler du ikke til tide, forsvinder din rabat og du skal starte forfra med at opbygge din rabat.
Der betales rettidig, hvis vi har registreret din betaling senest 3 dage efter forfaldsdatoen.
Find dine svar her.
Gratis rådgivning og kurser til iværksættere, selvstændige og små virksomheder.
Praktiske værktøjer til iværksættere, muligheder for at købe kurser, workshops og bøger.
Nyttige links til virksomheder der er relevante for dig som iværksætter. Mulighed for backlink.
Hjemmeside fra DANA, med gode råd til forretnings planer, opstart af virksomhed m.m.
Ideal Office ApS
Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby
Danmark
CVR nr. 40405798
Telefon: (+45) 70 555 255
Man – torsdag:
09:00 – 17:00
Fredag:
09:00 – 15:00
Lør-, søndag og helligdage:
Lukket