Adresse

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Kundeservice

kontakt@idealoffice.dk

Kontortider

Man - Tors: 9:00 - 17:00
Fre 9:00 - 15:00
Lør- søn- og helligdage: Lukket

Pro postkasse pakke brev flow

Billigt Virtuelt Kontor

Professionel firmaadressse til din virksomhed

Vi tilbyder løsninger til den økonomiske ansvarlige iværksætter, som ikke ønsker at blande firma adresse og privat adresse sammen

Hvad er et Virtuelt Kontor

“Et virtuelt kontor er en professionel firma adresse, som du kan bruge til at registrere din virksomhed på, hvis du ikke har mulighed for, eller lyst til, at have virksomhedens adresse på din privat adresse.

Du kan få tilsendt din post til dit virtuelle kontor, hvor det så bliver videresendt, scannet eller kan afhentes, alt afhængig af dit valg.Der er mulighed for at leje kontor eller mødelokaler i længere eller kortere perioder.Den store fordel ved et virtuelt kontor er at du sparer en masse penge, ved ikke at have dyre kontorlokaler stående, hvis du alligevel ikke benytter dem dagligt.”

Din nye firmaadresse:

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Hvor skal din virksomhed have adresse?

Er det vigtigt for dig, at din virksomhed har en god og professionel adresse?

En professionel firmaadresse giver tillid til dig og dit brand.
Mange potentielle kunder kigger ikke bare på Trustpilot for at kontrollere din virksomhed, de ser også på hvor din virksomhed er registreret, og tilliden til dit brand og tvivlen til om du er seriøs, falder, hvis de kan se at din virksomhed er registreret på en privat bolig.

Ved at bruge et kontorhotel fremstår din virksomhed troværdig og professionel.

Det siger vores lejere om os

Maria Bjergert Elgaard
Maria Bjergert Elgaard
Read More
Hos Ideal Office har jeg fået en rigtig god service helt fra start. Jeg har været hos dem i nogle måneder nu, og alt fungerer bare, som jeg havde håbet på. Rico har virkeligt givet en service udover, hvad jeg kunne forvente, hvilket jeg sætter stor pris på. Han har hjulpet mig med langt mere, end bare det jeg betaler for. Så kæmpe tak til Rico for hans tålmodighed med mig.
Gabriel Marcos
Gabriel Marcos
Read More
Jeg har nu samarbejdet med ideal office i flere måneder og det har været et godt samarbejde lige fra starten. Rico går lige det skridt længere for at give god og personlig betjening, udover hvad der forventes. Jeg havde brug for ekstra hjælp til min post, og selvfølgelig kunne jeg regne med Ideal Office endnu engang. Jeg kan og vil helt klart anbefale Ideal Office. 5 stjerner herfra. Gabriel Rasmussen Boutique Isabel Sophy
Sebastian Beres
Sebastian Beres
Read More
Super service! Jeg kan varmt anbefale Ideal Office. Det hele fungerer bare og så får du også super service.
Sasa Nikolic
Sasa Nikolic
10 stjerner til kundeservice
TrustpilotRead More
Da vi lukkede den ene virksomhed ned og åbnede ny, så havde vi en del udgifter som vi ikke kunne dække men kundeservice på topniveau fra Rico Davidsen fra Ideal Office. Forstående over for situationen fandt vi en løsning straks og de gav en følelse af forståelse og respekt begge veje. Hold da op hvor burde andre tage eksempel på sådan noget kundeservice og stil, og hvis vi alle kunne køre en virksomhed med så stor menneskelighed, så ville vi nå rigtig langt. Tusind tak og mange hilsner fra en trofast og loyal kunde som absolut ikke har oplevet bedre kundeservice i mange år. Vh Sasa, BRNDMORE ApS
Previous
Next

Månedlig betaling

Du betaler månedlig og kan opnå op til 30% rabat, ved bare at betale rettidigt.

Ingen oprettelsesgebyr

Det koster ikke noget at oprette et lejemål

Velgørenhed

En del af din leje går til værdige formål.

Intet depositum

Man betaler kun nøgle depositum, når man vælger "Virtuelt Kontor Pro Postkasse" løsningen.

Hurtig oprettelse

Vores onboarding er optimeret, så du kan oprettes samme dag som du ansøger.

Kort opsigelse

Dit lejemål kan opsiges med 1 dags varsel, ved udløbet af en periode.

Der er mange fordele når du vælger
Virtuelt Kontor hos Ideal Office
her er nogle af dem

Vi støtter

The association LEV logo
Worldanimalprotection Logo
Plan børnefonden logo

1 – Udfyld ansøgningsskema

Når du udfylder ansøgningsskemaet, får vi de informationer vi har brug for, for at kunne behandle sin ansøgning.

2 – Underskriv kontrakt

Du modtager en kontrakt på din e-mail.
Læs den godt igennem og underskriv digitalt.

3 – Indsend dokumentation

Alle virksomhedens reelle ejere skal indsende:
Pas eller kørekort.
Sundhedskort eller officielt udstedt dokument med adresse.
Derudover skal alle reelle ejere verificere deres identitet med NemID eller MitID, eller via et Zoom opkald.

4 – Betal faktura

Du modtager en faktura og en velkomst e-mail til vores klient portal.
Når du har tilmeldt dit betalingskort og betalt din faktura, må du benytte vores adresse.

Så nemt er det at ansøge om et Virtuelt Kontor

Priser for Virtuel kontor

Gør det simpelt, betal kun for den service du har brug for.
Der er pakker der passer til dig, uanset om du har en hobbyvirksomhed eller om du har en virksomhed i fuld vækst.

Betal til tiden og opnå op til 30% rabat. Betaler du til tiden falder din pris efter 3 måneder.

Efter 12 måneder opnår du 30% rabat, som du beholder lige så længe du betaler til tiden 

Betaler du ikke til tide, forsvinder din rabat og du skal starte forfra med at opbygge din rabat.

Der betales rettidig, hvis vi har registreret din betaling senest 3 dage efter forfaldsdatoen.

Virtuelt Kontor Start

Når du kun har brug for en adresse
og ikke forventer at modtage post.
fra kr. 208 Pr. måned
  • Pris første 3 måneder

    kr. 298 pr. måned
  • Pris efter 3 måneders rettidig betaling

    10% rabat - kr. 268 pr. måned
  • Pris efter 6 måneders rettidig betaling

    20% rabat - kr. 238 pr. måned
  • Pris efter 12 måneders rettidig betaling

    30% rabat - kr. 208,- pr. måned

Virtuelt Kontor Pro Brev

Gratis posthåndtering
og gratis forsendelse af breve.
fra kr. 313 Pr. måned
  • Pris første 3 måneder

    kr. 448,- pr. måned
  • Pris efter 3 måneders rettidig betaling

    10% rabat - kr. 403 pr. måned
  • Pris efter 6 måneders rettidig betaling

    20% rabat - kr. 358 pr. måned
  • Pris efter 12 måneders rettidig betaling

    30% rabat - kr. 313,- pr. måned

Virtuelt Kontor Pro Scan

Vi åbner og scanner dine breve
så du har dem hurtigst muligt
fra kr. 313 Pr. måned
  • Pris første 3 måneder

    kr. 448,- pr. måned
  • Pris efter 3 måneders rettidig betaling

    10% rabat - kr. 403 pr. måned
  • Pris efter 6 måneders rettidig betaling

    20% rabat - kr. 358 pr. måned
  • Pris efter 12 måneders rettidig betaling

    30% rabat - kr. 313,- pr. måned

Virtuelt Kontor Pro Postkasse

Du får din egen postkasse,
så du altid kan hente din post.
fra kr. 313 Pr. måned
  • Pris første 3 måneder

    kr. 448,- pr. måned
  • Pris efter 3 måneders rettidig betaling

    10% rabat - kr. 403 pr. måned
  • Pris efter 6 måneders rettidig betaling

    20% rabat - kr. 358 pr. måned
  • Pris efter 12 måneders rettidig betaling

    30% rabat - kr. 313,- pr. måned