Adresse

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Kundeservice

kontakt@idealoffice.dk

Kontortider

Man - Tors: 9:00 - 17:00
Fre 9:00 - 15:00
Lør- søn- og helligdage: Lukket

Pro postkasse pakke brev flow

Virtuelt Kontor

Billigere end et fast kontor,
mere troværdigt end din privat adresse. 

Hvad er et Virtuelt Kontor?

“Et virtuelt kontor er en professionel firma adresse, som du kan bruge til at registrere din virksomhed på, hvis du ikke har mulighed for, eller lyst til, at have virksomhedens adresse på din privat adresse.

Du kan få tilsendt din post til dit virtuelle kontor, hvor det så bliver videresendt, scannet eller kan afhentes, alt afhængig af dit valg.Der er mulighed for at leje kontor eller mødelokaler i længere eller kortere perioder.Den store fordel ved et virtuelt kontor er at du sparer en masse penge, ved ikke at have dyre kontorlokaler stående, hvis du alligevel ikke benytter dem dagligt.”

Din nye firmaadresse:

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Hvor skal din virksomhed have adresse?

Er det vigtigt for dig, at din virksomhed har en god og professionel adresse ?

En professionel firmaadresse giver tillid til dig og dit brand.
Mange potentielle kunder kigger ikke bare på Trustpilot for at kontrollere din virksomhed, de ser også på hvor din virksomhed er registreret, og tilliden til dit brand og tvivlen til om du er seriøs, falder, hvis de kan se at din virksomhed er registreret på en privat bolig.

Ved at bruge et kontorhotel fremstår din virksomhed troværdig og professionel.

Det siger vores lejere om os

Maria Bjergert Elgaard
Maria Bjergert Elgaard
Læs mere
Hos Ideal Office har jeg fået en rigtig god service helt fra start. Jeg har været hos dem i nogle måneder nu, og alt fungerer bare, som jeg havde håbet på. Rico har virkeligt givet en service udover, hvad jeg kunne forvente, hvilket jeg sætter stor pris på. Han har hjulpet mig med langt mere, end bare det jeg betaler for. Så kæmpe tak til Rico for hans tålmodighed med mig.
Gabriel Marcos
Gabriel Marcos
Læs mere
Jeg har nu samarbejdet med ideal office i flere måneder og det har været et godt samarbejde lige fra starten. Rico går lige det skridt længere for at give god og personlig betjening, udover hvad der forventes. Jeg havde brug for ekstra hjælp til min post, og selvfølgelig kunne jeg regne med Ideal Office endnu engang. Jeg kan og vil helt klart anbefale Ideal Office. 5 stjerner herfra. Gabriel Rasmussen Boutique Isabel Sophy
Sebastian Beres
Sebastian Beres
Læs mere
Super service! Jeg kan varmt anbefale Ideal Office. Det hele fungerer bare og så får du også super service.
Sasa Nikolic
Sasa Nikolic
10 stjerner til kundeservice
TrustpilotLæs mere
Da vi lukkede den ene virksomhed ned og åbnede ny, så havde vi en del udgifter som vi ikke kunne dække men kundeservice på topniveau fra Rico Davidsen fra Ideal Office. Forstående over for situationen fandt vi en løsning straks og de gav en følelse af forståelse og respekt begge veje. Hold da op hvor burde andre tage eksempel på sådan noget kundeservice og stil, og hvis vi alle kunne køre en virksomhed med så stor menneskelighed, så ville vi nå rigtig langt. Tusind tak og mange hilsner fra en trofast og loyal kunde som absolut ikke har oplevet bedre kundeservice i mange år. Vh Sasa, BRNDMORE ApS
Peter og Betina Leman
Peter og Betina Leman
Professionelt firma, suveræn kundeservice.
TrustpilotLæs mere
Fra første kontakt til jeg stod med min lejekontrakt har Ideal Office fremstået med at der er styr på tingene til mindste detalje. Vigtigt i denne tid.

Serviceniveauet er helt unikt. Vi kunder, står altid først for og det kan mærkes at det er i deres DNA at god kundeservice, nærvær og styr på tingene, er en af deres kerneværdier. Det mærkes i udtryk og handling.

Jeg kan på det varmeste anbefale Ideal Office.
Tidligere
Næste

Hurtig oprettelse

Vores onboarding er optimeret, så du kan oprettes samme dag som du ansøger.

Månedlig betaling

Ingen store udbetalinger, du betaler løbende hver måned.

Ingen oprettelsesgebyr

Du skal ikke betale for at få lov til at købe vores service.

Intet depositum

Vi er ret dygtige til at renovere Virtuelle Kontor lokaler, så ingen grund til depositum.

Velgørenhed

En del af din leje går til værdige formål.

Kort opsigelse

Dit lejemål kan opsiges med 1 dags varsel, ved udløbet af en periode.

Der er mange fordele når du vælger
Virtuelt Kontor hos Ideal Office
her er nogle af dem

Priser for Virtuel kontor

Virtuelt Kontor

Danmarks bedste løsning til dig som “bare ” skal bruge en adresse til din virksomhed.

Pris pr. måned

Kr. 298,-

Kredit til lokale leje

Kr. 0,-

Brev håndtering

- Breve sendes én gang om ugen

- 1 brev håndteres gratis hver måned, herefter kr. 30,- pr. brev. (+ porto)

Pakke håndtering

- Pakker sendes én gang om ugen

- kr. 30,- pr. pakke (+ forsendelsesomkostninger)


Alle priser er ekskl. moms.

Virtuelt Kontor Plus

For den seriøse iværksætter, som ønsker fuld kontrol.

Med Virtuel Kontor Plus har du din helt egen virtuelle postkasse, du får en notifikation, hver gang du modtager post eller pakker, herefter kan selv bestemme om din post skal sendes, scannes, destrueres eller om du selv vil afhente posten.

Pakker kan du også vælge at hente selv, eller at få dem sendt på næste forsendelses dag.

Pris pr. måned

Kr. 498,-

Kredit til lokale leje

Kr. 200,- hver måned
Hver måned får du kr. 200 til brug på lokaleleje.
(akkumuleres ikke)

Brev håndtering

- Breve sendes én gang om ugen
20 breve sendes gratis pr. måned (Ideal Office betaler porto), herefter kr. 5 pr. brev.
20 breve scannes gratis pr. måned, herefter kr. 5 pr. brev.
Ubegrænset antal breve kan afhentes.

- Breve opbevares gratis i 7 dage,
herefter kr. 5 pr. dag pr. brev.

Pakke håndtering

- Pakker sendes én gang om ugen

- kr. 10,- pr. pakke (+ forsendelsesomkostninger)

- Pakker opbevares gratis i 7 dage herefter
kr. 5 pr. dag for en lille pakke (maks. 20 cm.).
kr. 10 pr. dag for en mellem pakke (maks. 45 cm.).
kr. 15 pr. dag for en stor pakke (Større end 45 cm.).

Alle priser er ekskl. moms.

Det er nemt og hurtigt
at ansøge om virtuelt kontor

1
Udfyld ansøgningsskema

Når du udfylder ansøgningsskemaet, får vi de informationer vi har brug for, for at kunne behandle sin ansøgning.

2
Underskriv kontrakt

Du modtager en kontrakt på din e-mail. Læs den godt igennem og underskriv digitalt.

3
INDSEND DOKUMENTATION

Alle virksomhedens reelle ejere skal indsende: Pas eller kørekort. Sundhedskort eller officielt udstedt dokument med adresse. Derudover skal alle reelle ejere verificere deres identitet med NemID eller MitID, eller via et Zoom opkald.

4
BETAL FAKTURA

Du modtager en faktura og en velkomst e-mail til vores klient portal. Når du har tilmeldt dit betalingskort og betalt din faktura, må du benytte vores adresse.

Vi støtter

Virtuelt KontorVirtuelt Kontor Plus
Pris pr. månedKr. 298,-Kr. 498,-
OprettelsesgebyrKr. 0,-Kr. 0,-
DepositumKr. 0,-Kr. 0,-
Kreditter til lokaleleje pr. månedKr. 0,-Kr. 200,-

Kreditterne udløber hver måned, hvis de ikke benyttes, du modtager 200 ny kreditter hver måned. 1 kredit = 1 krone.

Rabat på lokale leje10%20%
Håndtering af breveBreve sendes én gang om ugen.
Det er ikke muligt at hente breve selv.
Post sendes med PostNord som almindelig post.
Du modtager en notifikation når der kommer brev til dig.
Du bestemmer selv om dit brev skal sendes, scannes, destrueres eller afhentes.
Breve sendes som Quickbrev.
Pris for håndtering af breveÉt brev håndteres gratis hver måned, herefter kr. 30,- pr. brev
Lejer betaler for porto.
30 breve håndteres gratis hver måned, herefter kr. 5,- pr. brev
Udlejer (Ideal Office) betaler for porto.
Forsendelse af breveSendes tirsdag som almindelig brev med Postnord.
5 dages forsendelse.
Sendes tirsdag som Quickbrev (Danmark).
Dag til dag levering.
Håndtering af pakkerPakker sendes én gang om ugen.
Det er ikke muligt at hente pakker selv.
Du modtager en notifikation når der kommer pakker til dig.
Du bestemmer selv om du vil have pakken sendt eller om du vil afhente den.
Pris for håndtering af pakkerkr. 30,- pr. pakke
(+ forsendelsesomkostninger).
kr. 10,- pr. pakke
(+ forsendelsesomkostninger, hvis pakken ønskes sendt).
OpsigelseLejemålet skal opsiges senest 1 dag før ny periode begynder.Lejemålet skal opsiges senest 1 dag før ny periode begynder.