Hvad er et Virtuelt kontor?

“Et virtuelt kontor er en professionel firma adresse, som du kan bruge til at registrere din virksomhed på, hvis du ikke har mulighed for, eller lyst til, at have virksomhedens adresse på din privat adresse.

Du kan få tilsendt din post til dit virtuelle kontor, hvor det så bliver videresendt, scannet eller kan afhentes, alt afhængig af dit valg.

Der er mulighed for at leje kontor eller mødelokaler i længere eller kortere perioder.

Den store fordel ved et virtuelt kontor er at du sparer en masse penge, ved ikke at have dyre kontorlokaler stående, hvis du alligevel ikke benytter dem dagligt.”

Få svar på dine spørgsmål om Virtuelt kontor generelt,
Vores løsninger og
Ansøgningsprocessen

Har du ikke brug for at se hele videoen kan du hoppe til udvalgte emner på nedenstående tidspunkter.

00: 20 – De mest almindelige spørgsmål vi modtager

02:30 – Beskrivelse af vores løsninger

05:37 – Praktiske oplysninger om vores service

06:42 – Sådan ansøger du

Din nye firma adresse

Ved Klædebo 14
2970 Hørsholm

Hvad siger vores lejere?

Hos Ideal Office har jeg fået en rigtig god service helt fra start. Jeg har været hos dem i nogle måneder nu, og alt fungerer bare, som jeg havde håbet på. Rico har virkeligt givet en service udover, hvad jeg kunne forvente, hvilket jeg sætter stor pris på. Han har hjulpet mig med langt mere, end bare det jeg betaler for. Så kæmpe tak til Rico for hans tålmodighed med mig.
Jeg har nu samarbejdet med ideal office i flere måneder og det har været et godt samarbejde lige fra starten.Rico går lige det skridt længere for at give god og personlig betjening, udover hvad der forventes.Jeg havde brug for ekstra hjælp til min post, og selvfølgelig kunne jeg regne med Ideal Office endnu engang.Jeg kan og vil helt klart anbefale Ideal Office. 5 stjerner herfra.Gabriel Rasmussen Boutique Isabel Sophy
Super service!
Jeg kan varmt anbefale Ideal Office.
Det hele fungerer bare og så får du også super service.

Her er nogle af dine fordele

Gratis binavn

Du kan registrere op til 5 binavne gratis,
på alle vores Pro pakker

Ingen depostium

Det er ingen depositum på vores virtuelle kontor
(undtaget for Pro postkasse pakken,
hvor der betales et nøgle depositum, som tilbagebetales ved ophørt samarbejde)

Ingen oprettelsesgebyr

Du betaler ikke opstartsgebyr
når du opretter et virtuelt kontor.

Kort opsigelse

Du har kun en dags opsigelse

Henvisningsprogram

Henviser du en ny kunde,
modtager både du og den nye kunde kr. 100 i rabat.

Velgørenhed

Hver kvartal giver vi et bidrag til organisationer som står vores hjerte nært.

Vi støtter

Foreningen LEV logo
Worldanimalprotection 500x300
Plan børnefonden logo

Så nemt er det at ansøge om en Virtuel virksomhedsadresse

1

Udfyld ansøgningsskemaet
og betal for første periode.

  • Opret en konto ved at udfylde formularen
  • Betal for 1. periode

2

Indsend dokumentation

Du skal indsende:

  • Pas eller kørekort fra alle reelle ejere.
  • Sundhedskort eller officielt udstedt dokument med adresse fra alle reelle ejere

3

Underskriv kontrakt

  • Når du bliver godkendt, får du tilsendt en kontrakt.

  • Kontrakten underskrives digitalt.

Få svar på alle dine spørgsmål om
vores virtuelle kontor her

Før opstart

Skal du til at oprette din virksomhed og gerne vil have den oprettet på en professionel adresse fra starten, kan du sagtens oprette din virksomhed hos os.

Du skal bare udfylde vores ansøgningsskema, så får vi de informationer vi har behov for, for at kunne oprette en kontrakt til dig.

Når billed ID er indsendt, kontrakten er underskrevet og 1. faktura er betalt, kan du benytte vores adresse.

Du kan sagtens registrere både dit holding selskab og driftselskab hos os, men da det er 2 selvstændige juridiske enheder, skal de have hver deres kontrakt og der skal derfor betales leje for begge virksomheder.

Du kan registrere op til 5 binavne gratis på alle vores Pro pakker.

Det er ikke muligt at have binavne registreret på Startup pakken.

Generelle spørgsmål

Ja, der er helt lovliget at benytte en adresseservice til din virksomhed.

Kontoret skal bare være bemandet i kontortiden, hvorfor en postboks eller ligende ikke er nok til at registrering af din virksomhed.

Desuden skal kontorhotellet være registreret jvf. hvidvaskloven, det kan du kontrollere på cvr.dk, om din udbyder er, hvilket Ideal Office naturligvis er.

Ja, det kan du.

Et virtuelt kontor fungere fuldstændigt som hvis du havde et almindeligt kontor – bare billigere.

Hvis virksomheden skifter navn, skal Ideal Office have besked, da vi ellers afviser post og pakker til det nye firmanavn.

Virtuelle kontor hoteller er underlagt hvidvaskloven (Hvidvaskloven § 1, stk. 1, nr. 18, jf. § 2, nr. 12, litra c) og er derfor forpligtet til at til gennemgå en kunde kendskabs procedure (KYC), så kontor hotellet til enhver tid kan identificere virksomhedens reelle ejer.

Virksomheder som benytter vores adresse uden at have ansøgt, indsendt billede ID og underskrevet en kontrakt, bliver indberettet til Erhvervsstyrelsen

På nuværende tidspunkt tilbyder vi kun vores service til virksomheder med dansk cvr nummer

Kommer der nogen og spørger efter dig og din virksomhed, bekræfter vi at virksomheden er registreret på adressen (som de selv kan se på cvr.dk), og tilbyder at tage imod besked, som vi efterfølgende sender til dig.

Vi tilbyder ikke personen at vi kontakter dig mens de venter, ligeledes udlevere vi aldrig dine oplysninger som telefonnummer, e-mail, privat adresse eller andet.

Økonomi og betingelser

Ved manglende betaling ophører vi med at håndtere din post og pakker bliver afvist.

Efter 10 dage efter forfaldsdato opsiges kontrakten og det er ikke længere tilladt at benytte vores adresse, post som er modtaget, sendes retur til afsender.

Vælger du vores Startup pakke, koster håndteringen af pakker kr. 30,- pr. pakke (+ porto).

Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af pakker kr. 10,- pr. pakke (+ porto).

Vælger du vores Startup pakke, håndtere vi det første brev vi modtager til dig, hver måned, gratis (+ porto), herefter koster håndteringen kr. 30,- pr. brev (+ porto).

Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af post ikke noget og posten bliver fremsendt GRATIS.

Har du valgt Pro scan pakke, koster scanningerne ikke noget.

Al betaling foregår via betalingskort.

For at holde vores priser så lave som muligt, er det vigtigt at vi kan automatisere vores processer, derfor er det ikke muligt at betale ved bankoverførsel.

Du er kun bundet af den periode du har valgt og betalt for, ønsker du at opsige din aftale, skal du bare give os besked, dagen inden næste trækning.

Post og pakker

Posten bliver sendt på forsendelsesdagen jf. den valgte pakke løsning. Posten sendes med Postnord.

Det er modtagers ansvar at der står det rigtige navn på postkassen og at Ideal Office har den korrekte adresse, husk at melde adresse ændringer til os.

Modtager vi post retur gensendes posten uden håndterings gebyr, porto bliver ikke refunderet.

Når vi modtager post til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag, er denne en helligdag, sendes posten på førstkommende hverdag herefter.

Med Pro Postkasse pakken, kan du afhente din post på Ved Klædebo 14, 2970 Hørsholm alle ugens 7 dagen, 24 timer i døgnet.

Vi modtager ikke palle leveringer, kun pakker som kan leveres i pakkepostkasse.

Vær opmærksom på at PostNord ikke udlevere værdi pakker, som mobiltelefoner, til Ideal Office.

Du vælger selv, hvilken adresse du ønske vi skal sende din post til og du kan nemt ændre den på vores klient platform, hvis du flytter.

Det er lejers ansvar at vi har den rigtige forsendelsesadresse, vi oplever desværre at der kan gå op til næsten halvanden måned før vi får posten retur, hvis vi ikke har den rigtige forsendelsesadresse.

Med Pro postkasse pakke, får du en fysisk postkasse, hvor du selv kan afhente din post, 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.

Du får besked pr. Email, når der er ny post i din postkasse, så du ikke kommer til at kører forgæves.

Pakker som ikke kan være i postkassen, skal afhentes i kontorets åbningstid.

Ja, når du vælger Pro Scan pakken, scanner vi din post og ligger den op på vores klient platform, hvor du kan downloade den fra.

Sikkerhed

Vi benytter Penneo CLA til at indhente og opbevarer billede ID fra vores Virtuel Kontor lejere, vi opbevarer ikke disse informationer på vores egen server.

Læs mere om Penneo CLA´s sikkerhed her.

Vi opbevarer ikke dine betalingskort oplysninger på vores server, det ligger trygt hos betalingsindløseren (Stripe)

Priser for Virtuel kontor

Gør det simpelt, betal kun for den service du har brug for.
Der er pakker der passer til dig, uanset om du har en hobbyvirksomhed eller om du har en virksomhed i fuld vækst.

Startup Pakke

Når du kun har brug for en adresse
og ikke forventer at modtage post.
fra kr. 186 Pr. måned
  • Betaling hver måned

    kr. 248,-
  • Betaling hver 3. måned

    kr. 208,-
    pr. måned
    (kr. 624,- hver 3. måned)
    Spar kr. 120,-
  • Betaling hver 6. måned

    kr. 195,-
    pr. måned
    (kr. 1.170,- hver 6. måned)
    Spar kr. 318,-
  • Betaling hver 12. måned

    kr. 186,-
    pr. måned
    (kr. 2.232,- hver 12. måned)
    Spar kr. 744,-
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    1 brev håndteres gratis hver måned,
    herefter kr. 30,- pr. brev (+ porto)
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 30,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Brev Pakke

Gratis håndtering og
forsendelse af dine breve.
fra kr. 298 Pr. måned
  • Betaling hver måned

    kr. 398,-
  • Betaling hver 3. måned

    kr. 334,-
    pr. måned
    (kr. 1.002,- hver 3. måned)
    Spar kr. 192,-
  • Betaling hver 6. måned

    kr. 314,-
    pr. måned
    (kr. 1.884,- hver 6. måned)
    Spar kr. 504,-
  • Betaling hver 12. måned

    kr. 298,-
    pr. måned
    (kr. 3.576,- hver 12. måned)
    Spar kr. 1.200,-
  • Håndtering af post

    Sendes 1 gang om ugen (Quickbrev)
    Tirsdag
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger
    Vi betaler porto
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Scan Pakke

Vi åbner og scanner dine brev
så du har dem hurtigst muligt.
fra kr. 298 Pr. måned
  • Betaling hver måned

    kr. 398,-
  • Betaling hver 3. måned

    kr. 334,-
    pr. måned
    (kr. 1.002,- hver 3. måned)
    Spar kr. 192,-
  • Betaling hver 6. måned

    kr. 314,-
    pr. måned
    (kr. 1.884,- hver 6. måned)
    Spar kr. 504,-
  • Betaling hver 12. måned

    kr. 298,-
    pr. måned
    (kr. 3.576,- hver 12. måned)
    Spar kr. 1.200,-
  • Håndtering af post

    Scannes alle hverdage

  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger
    Vi betaler porto
  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke (+ porto)
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 0,-

  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter

Pro Postkasse Pakke

Du får din egen postkasse
på vores adresse
fra kr. 298 Pr. måned
  • Betaling hver måned

    kr. 398,-
  • Betaling hver 3. måned

    kr. 334,-
    pr. måned
    (kr. 1.002,- hver 3. måned)
    Spar kr. 192,-
  • Betaling hver 6. måned

    kr. 314,-
    pr. måned
    (kr. 1.884,- hver 6. måned)
    Spar kr. 504,-
  • Betaling hver 12. måned

    kr. 298,-
    pr. måned
    (kr. 3.576,- hver 12. måned)
    Spar kr. 1.200,-
  • Håndtering af post

    Breve ligges i postkasse
    Email notifikation ved ny post
  • Pris for håndtering af post

    Gratis - ingen håndteringsomkostninger

  • Pris for håndtering af pakker

    kr. 10,-
    pr. pakke
  • Personlig afhentning af post og pakker

    Ikke muligt
  • Depositum

    Kr. 300,-
    (Nøgledepositum)
  • Opsigelse varsel

    1 dag
    Skal opsiges dagen inden ny periode starter