Adresse

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Kundeservice

kontakt@idealoffice.dk

Kontortider

Man - Tors: 9:00 - 17:00
Fre 9:00 - 15:00
Lør- søn- og helligdage: Lukket

Mest stillede spørgsmål
om virtuelt kontor.

Før opstart

Vi har pt. kun én adresse til virtuelt kontor, som er:

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

 

Skal du til at oprette din virksomhed og gerne vil have den oprettet på en professionel adresse fra starten, kan du sagtens oprette din virksomhed hos os.

Du skal bare udfylde vores ansøgningsskema, så får vi de informationer vi har behov for, for at kunne oprette en kontrakt til dig.

Når billed ID er indsendt, kontrakten er underskrevet og 1. faktura er betalt, kan du benytte vores adresse.

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Du kan sagtens registrere både dit holding selskab og driftselskab hos os, men da det er 2 selvstændige juridiske enheder, skal de have hver deres kontrakt og der skal derfor betales leje for begge virksomheder.

Det er ikke nok at ansøge om Virtuelt Kontor til én virksomhed og herefter registrere flere virksomheder, selv om det er samme ejer.

 

Du kan sagtens registrere flere virksomheder hos os, hver selvstændige juridiske enheder, skal de have hver deres kontrakt og der skal derfor betales leje for begge virksomheder.

Det er ikke nok at ansøge om Virtuelt Kontor til én virksomhed og herefter registrere flere virksomheder, selv om det er samme ejer.

Det er ikke muligt at registrere binavne med Startup pakken, men du kan registrere op til 5 binavne gratis, på alle vores Pro Pakke løsninger.

Nej, det er desværre ikke muligt, ved at udfylde ansøgningsskemaet, får vi alle de oplysninger vi har brug for, for at kunne gennemgå din ansøgning.

Generelle spørgsmål

Ja, der er helt lovliget at benytte en adresseservice til din virksomhed.

Kontoret skal bare være bemandet i kontortiden, hvorfor en postboks eller lignende ikke er nok til registrering af din virksomhed.

Desuden skal kontorhotellet være registreret jvf. hvidvaskloven, det kan du kontrollere på cvr.dk, om din udbyder er, hvilket Ideal Office naturligvis er.

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Ja, det kan du.

Et virtuelt kontor fungere fuldstændigt som hvis du havde et almindeligt kontor – bare billigere.

Hvis virksomheden skifter navn, skal Ideal Office have besked, da vi ellers afviser post og pakker til det nye firmanavn.

Virtuelle kontor hoteller er underlagt hvidvaskloven (Hvidvaskloven § 1, stk. 1, nr. 18, jf. § 2, nr. 12, litra c) og er derfor forpligtet til at til gennemgå en kunde kendskabs procedure (KYC), så kontor hotellet til enhver tid kan identificere virksomhedens reelle ejer.

Virksomheder som benytter vores adresse uden at have ansøgt, indsendt billede ID og underskrevet en kontrakt, bliver indberettet til Erhvervsstyrelsen

På nuværende tidspunkt tilbyder vi kun vores service til virksomheder med dansk cvr nummer

Kommer der nogen og spørger efter dig og din virksomhed, bekræfter vi at virksomheden er registreret på adressen (som de selv kan se på cvr.dk), og tilbyder at tage imod besked, som vi efterfølgende sender til dig.

Vi tilbyder ikke personen at vi kontakter dig mens de venter, ligeledes udlevere vi aldrig dine oplysninger som telefonnummer, e-mail, privat adresse eller andet.

Økonomi og betingelser

Ved manglende betaling ophører vi med at håndtere din post og pakker bliver afvist.

Efter 10 dage efter forfaldsdato opsiges kontrakten og det er ikke længere tilladt at benytte vores adresse, post som er modtaget, sendes retur til afsender.

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Vælger du vores Startup pakke, håndtere vi det første brev vi modtager til dig, hver måned, gratis (+ porto), herefter koster håndteringen kr. 30,- pr. brev (+ porto).

Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af post ikke noget og posten bliver fremsendt GRATIS.

Har du valgt Pro scan pakke, håndtere vi 30 breve gratis hver måned, herefter kr. 5,- pr. scanning (hvert brev må maks. fylde 5 mb.).

Vælger du vores Startup pakke, koster håndteringen af pakker kr. 30,- pr. pakke (+ porto).

Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af pakker kr. 10,- pr. pakke (+ porto).

Der kan pt. kun betales medbetalingskort.

For at holde vores priser så lave som muligt, er det vigtigt at vi kan automatisere vores processer, derfor er det ikke muligt at betale ved bankoverførsel.

Du er kun bundet af den periode du har valgt og betalt for, ønsker du at opsige din aftale, skal du bare give os besked, dagen inden næste trækning.

Post og pakker

Posten bliver sendt på forsendelsesdagen jf. den valgte pakke løsning. Posten sendes med Postnord.

Det er modtagers ansvar at der står det rigtige navn på postkassen og at Ideal Office har den korrekte adresse, husk at melde adresse ændringer til os.

Modtager vi post retur gensendes posten uden håndterings gebyr, porto bliver ikke refunderet.

Når vi modtager post til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag, er denne en helligdag, sendes posten på førstkommende hverdag herefter.

Med Pro Postkasse pakken, kan du afhente din post på Maglebjergvej 6, 2800 Kongens Lyngby alle ugens 7 dagen, 24 timer i døgnet.

Vi modtager ikke palle leveringer, kun pakker som kan leveres i pakkepostkasse.

Vær opmærksom på at PostNord ikke udlevere værdi pakker, som mobiltelefoner, til Ideal Office.

Du vælger selv, hvilken adresse du ønske vi skal sende din post til og du kan nemt ændre den på vores klient platform, hvis du flytter.

Det er lejers ansvar at vi har den rigtige forsendelsesadresse, vi oplever desværre at der kan gå op til næsten halvanden måned før vi får posten retur, hvis vi ikke har den rigtige forsendelsesadresse.

Med Pro postkasse pakke, får du en fysisk postkasse, hvor du selv kan afhente din post, 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.

Du får besked pr. Email, når der er ny post i din postkasse, så du ikke kommer til at kører forgæves.

Pakker som ikke kan være i postkassen, skal afhentes i kontorets åbningstid.

Ja, når du vælger Pro Scan pakken, scanner vi din post og ligger den op på vores klient platform, hvor du kan downloade den fra.

Sikkerhed

Vi benytter Penneo KYC til at indhente og opbevarer billede ID fra vores Virtuel Kontor lejere, vi opbevarer ikke disse informationer på vores egen server.

Læs mere om Penneo KYC´s sikkerhed her.

Vi opbevarer ikke dine betalingskort oplysninger på vores server, det ligger trygt hos betalingsindløseren (Stripe)

 

Alt hvad du har brug for at vide om Virtuelt Kontor

Har du ikke brug for at se hele videoen kan du hoppe til udvalgte emner på nedenstående tidspunkter.

00: 20 – De mest almindelige spørgsmål vi modtager

02:30 – Beskrivelse af vores løsninger

05:37 – Praktiske oplysninger om vores service

06:42 – Sådan ansøger du