Forudbetaling:

Vi oplever desværre ofte at personer opretter en ansøgning men ikke gennemfører ansøgningsprocessen, hvilket indebære øget omkostninger og et stort tidsforbrug.

Vi opkræver derfor en forudbetaling ved oprettelse af en ansøgning, der er ikke tale om et gebyr eller oprettelses omkostning, da hele beløbet tilbagebetales når en aftale er oprettet.

Når ansøgningen er gennemført:

Når ansøgningen er gennemført og godkendt, og det Virtuelle Kontor er oprettet, modregnes forudbetalingen første hele faktura.

Dvs. hvis 1. betalingsperiode f.eks. kun er for en halv måned eksempelvis 15. januar til 31. januar, bliver forudbetalingen modregnet fakturaen for 1. februar.
Betales der for længere perioder end 1 måned af gangen, bliver forudbetalingen modregnet 1. faktura.

Hvis du ikke gennemfører ansøgningen:

Gennemfører du ikke ansøgningsprocessen ved:

1. Ikke at underskrive kontrakten.
2. Alle virksomhedens reelle ejere ikke indsender dokumentation i form af billede ID og dokumentation for bopæls adresse.
3. Ikke at betale første faktura.
4. Gennemfører ansøgningsprocessen inden for 14 dage.

annulleres ansøgningen og forudbetalingen betales ikke tilbage.

Vær derfor sikker på at du er klar til at gennemfører processen, før du indsender ansøgningen.

Hvis din ansøgning bliver afvist:

Hvis vi ikke kan tilbyde dig Virtuelt Kontor og din ansøgning bliver afvist, tilbagebetales hele forudbetalingen til dit betalingskort (behandlingstid 5-12 dage afhængig af bank)