Adresse

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Kundeservice

kontakt@idealoffice.dk

Receptionstider

Man - Tors: 9:00 - 13:00 (13:00 - 17:00 efter aftale)
Fre 9:00 - 13:00 (13:00 - 15:00 efter aftale)
Lør- søn- og helligdage: Lukket

Hvorfor Ideal Office

Som iværksætter jeg har jeg benyttet mig af flere forskellige adresse services, servicen har været lidt svingende, gående fra rigtig fin service til stort set ingen service overhovedet.

Jeg synes det er rigtig spændende at hjælpe iværksættere i gang og se dem vokse, og vil med Ideal Office adresseservice prøve at hjælpe andre iværksættere med nogle af de udfordringer jeg selv er stødt på.

Som nystartet er det vigtigt at passe på sine penge, hvad jeg selv søgte var derfor en adresseservice eller virtuelt kontor, hvor jeg kunne have firmaadresse og så komme ind og bruge et kontor eller mødelokale en gang i mellem. De fleste tilbud der var på markedet var desværre kontor leje på måneds basis, hvilket jeg absolut ikke havde brug for.

Derfor startede jeg Ideal Office, et virtuelt kontor eller kontorhotel om du vil, hvor man kan starte med en prisbillig udgave, hvor posten bliver sendt til dig en gang om ugen op til en udgave hvor din post bliver scannet straks efter modtagelse og lagt op i din personlige sikre mappe, hvorfra du kan læse og downloade den.

Priserne for vores adresseservice er yderst fleksible, vil du ikke ligge så mange penge på en gang, kan du bare betale månedsvis, ønsker du derimod at få det så billigt som muligt, kan du vælge at betale for 3 eller 6 måneder af gangen, det giver os mindre administrativt arbejde og vi kan derfor tilbyde en billigere pris, se priserne i oversigten.

Hvis du kigger lidt rundt på markedet, vil du se at der ikke er mange der tilbyder samme fleksibilitet, sikkerhed og pris som vi gør.

Jeg glæder mig til at samarbejde med dig.

Venlig hilsen

Rico Davidsen
Ejer