FAQ om virtuelt kontor

Få svar på alle dine spørgsmål om
vores virtuelle kontor her

Hvad er et virtuelt kontor?

Virtuelt kontor er løsningen for iværksættere, som ikke har brug for et dyrt kontor lokale, men heller ikke vil have virksomheds adresse på sin privat adresse.

Det virtuelle kontor, hvor din virksomhed har adresse, vil modtage din post og sende den videre til dig, alt afhængig af, hvilken service eller pakke du har valgt.

  • Alle
  • Økonomi og betingelser
  • Generelle spørgsmål
  • Håndtering af post og pakker
  • Sikkerhed

Betalingsmetoder

Al betaling foregår via betalingskort.For at holde vores priser så lave som muligt, er det vigtigt at vi kan automatisere vores processer, derfor er det ikke muligt at betale ved bankoverførsel.
Økonomi og betingelser

Binding og opsigelse

Du er kun bundet af den periode du har valgt og betalt for, ønsker du at opsige din aftale, skal du bare give os besked, dagen inden næste trækning.
Økonomi og betingelser

Er virtuelt kontor / adresseservice lovligt?

Ja, der er helt lovliget at benytte en adresseservice til din virksomhed.Kontoret skal bare være bemandet i kontortiden, hvorfor en postboks eller ligende ikke er nok til at registrering af din virksomhed.Desuden skal kontorhotellet være registreret jvf. hvidvaskloven, det kan du kontrollere på cvr.dk, om din udbyder er, hvilket Ideal Office naturligvis er.
Generelle spørgsmål

Forsendelse af post

Posten bliver sendt på forsendelsesdagen jf. den valgte pakke løsning. Posten sendes med Postnord.Det er modtagers ansvar at der står det rigtige navn på postkassen og at Ideal Office har den korrekte adresse, husk at melde adresse ændringer til os.Modtager vi post retur gensendes posten uden håndterings gebyr, porto bliver ikke refunderet.
Håndtering af post og pakker

Fysisk postkasse

Med Pro postkasse pakke, får du en fysisk postkasse, hvor du selv kan afhente din post, 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.Du får besked pr. Email, når der er ny post i din postkasse, så du ikke kommer til at kører forgæves.Pakker som ikke kan være i postkassen, skal afhentes i kontorets åbningstid.
Håndtering af post og pakker

Hvordan håndterer I post og pakker?

Når vi modtager post til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag, er denne en helligdag, sendes posten på førstkommende hverdagMed Pro Postkasse pakken, kan du afhente din post på Ved Klædebo 14, 2970 Hørsholm alle ugens 7 dagen, 24 timer i døgnet.Vi modtager ikke palle leveringer, kun pakker som kan leveres i pakkepostkasse.Vær opmærksom på at PostNord ikke udlevere værdi pakker, som mobiltelefoner, til Ideal Office.
Håndtering af post og pakker

Hvorfor skal I have billed ID

Virtuelle kontor hoteller er underlagt hvidvaskloven og er derfor forpligtet til at til gennemgå en kunde kendskabs procedure (KYC), så kontor hotellet til enhver tid kan identificere virksomhedens reelle ejer.Virksomheder som benytter vores adresse uden at have ansøgt, indsendt billede ID og underskrevet en kontrakt, bliver indberettet til Erhvervsstyrelsen
Generelle spørgsmål

Kan jeg benytte adressen til hjemmeside og markedsføring?

Ja, det kan du.Et virtuelt kontor fungere fuldstændigt som hvis du havde et almindeligt kontor - bare billigere.
Generelle spørgsmål

Kan jeg få scannet min post?

Vælger du Pro scan pakken, scanner vi din post så snart vi modtager den, så kan du tilgå den på vores server, eller få den tilsendt til din Email indbakke.Du får besked, når der er ny post til dig.
Håndtering af post og pakker

Kan jeg oprette en ny virksomhed på jeres adresse?

Skal du til at oprette din virksomhed og gerne vil have den oprettet på en professionel adresse fra starten, kan du sagtens oprette din virksomhed hos os.Du skal bare udfylde vores ansøgningsskema, så får vi de informationer vi har behov for, for at kunne oprette en kontrakt til dig.Når billed ID er indsendt, kontrakten er underskrevet og 1. faktura er betalt, kan du benytte vores adresse.
Generelle spørgsmål

Kan jeg registrere binavne hos jer ?

Det koster ikke ekstra at registrer dit binavn hos os.Du kan ikke registrere binavne på Startup pakken, har du binavne der skal registreret, skal du vælge en Pro pakke.
Generelle spørgsmål

Kan jeg registrere et holdingselskab hos jer?

Du kan sagtens registrere både dit holding selskab og driftselskab hos os, men da det er 2 selvstændige juridiske enheder, skal de have hver deres kontrakt og der skal derfor betales leje for begge virksomheder.
Generelle spørgsmål

Manglende betaling

Ved manglende betaling ophører vi med at håndtere din post, pakker bliver afvist.Efter 10 dage efter forfaldsdato opsiges kontrakten og det er ikke længere tilladt at benytte vores adresse, post som er modtaget, sendes retur til afsender.
Økonomi og betingelser

Navne skift af virksomheden

Hvis virksomheden skifter navn, skal Ideal Office have besked, da vi ellers afviser post og pakker til det nye firmanavn.
Generelle spørgsmål

Pris for håndtering af pakker

Vælger du vores Startup pakke, koster håndteringen af pakker kr. 30,- pr. pakke (+ porto).Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af pakker kr. 10,- pr. pakke (+ porto).
Økonomi og betingelser

Pris for håndtering af post

Vælger du vores Startup pakke, håndtere vi det første brev vi modtager til dig, hver måned, gratis (+ porto), herefter koster håndteringen kr. 30,- pr. brev (+ porto).Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af post ikke noget og posten bliver fremsendt GRATIS.Har du valgt Pro scan pakke, koster scanningerne ikke noget.
Økonomi og betingelser

Udenlandske virksomheder

På nuværende tidspunkt tilbyder vi kun vores service til virksomheder med dansk cvr nummer.
Generelle spørgsmål

Virksomhed under ophør

Vi modtager ikke pakker til virksomheder som er registreret som værende under ophør, konkurs eller lignende i cvr. registret, kun post og kun i den periode der er betalt for.
Håndtering af post og pakker
Scroll til toppen