Get answers to all your questions about
our virtual office here
What is a virtual office?
Virtual office is the solution for entrepreneurs who do not need an expensive office premises but also do not want business address at its private address.
The virtual office where your business has an address will receive your mail and forward it to you, depending on which service or package you have chosen.
- All
- Generelle spørgsmål
- Håndtering af post og pakker
- Økonomi og betingelser
Betalingsmetoder
Al betaling foregår via betalingskort.For at holde vores priser så lave som muligt, er det vigtigt at vi kan automatisere vores processer, derfor er det ikke muligt at betale ved bankoverførsel.
Binding og opsigelse
Du er kun bundet af den periode du har valgt og betalt for, ønsker du at opsige din aftale, skal du bare give os besked, dagen inden næste trækning.
Er virtuelt kontor / adresseservice lovligt?
Ja, der er helt lovliget at benytte en adresseservice til din virksomhed.Kontoret skal bare være bemandet i kontortiden, hvorfor en postboks eller ligende ikke er nok til at registrering af din virksomhed.Desuden skal kontorhotellet være registreret jvf. hvidvaskloven, det kan du kontrollere på cvr.dk, om din udbyder er, hvilket Ideal Office naturligvis er.
Forsendelse af post
Posten bliver sendt på forsendelsesdagen jf. den valgte pakke løsning. Posten sendes med Postnord.Det er modtagers ansvar at der står det rigtige navn på postkassen og at Ideal Office har den korrekte adresse, husk at melde adresse ændringer til os.Modtager vi post retur gensendes posten uden håndterings gebyr, porto bliver ikke refunderet.
Fysisk postkasse
Med Pro postkasse pakke, får du en fysisk postkasse, hvor du selv kan afhente din post, 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.Du får besked pr. Email, når der er ny post i din postkasse, så du ikke kommer til at kører forgæves.Pakker som ikke kan være i postkassen, skal afhentes i kontorets åbningstid.
Hvordan håndterer I post og pakker?
Når vi modtager post til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag, er denne en helligdag, sendes posten på førstkommende hverdagMed Pro Postkasse pakken, kan du afhente din post på Ved Klædebo 14, 2970 Hørsholm alle ugens 7 dagen, 24 timer i døgnet.Vi modtager ikke palle leveringer, kun pakker som kan leveres i pakkepostkasse.Vær opmærksom på at PostNord ikke udlevere værdi pakker, som mobiltelefoner, til Ideal Office.
Hvorfor skal I have billed ID
Virtuelle kontor hoteller er underlagt hvidvaskloven og er derfor forpligtet til at til gennemgå en kunde kendskabs procedure (KYC), så kontor hotellet til enhver tid kan identificere virksomhedens reelle ejer.Virksomheder som benytter vores adresse uden at have ansøgt, indsendt billede ID og underskrevet en kontrakt, bliver indberettet til Erhvervsstyrelsen
Kan jeg benytte adressen til hjemmeside og markedsføring?
Ja, det kan du.Et virtuelt kontor fungere fuldstændigt som hvis du havde et almindeligt kontor - bare billigere.
Kan jeg få scannet min post?
Vælger du Pro scan pakken, scanner vi din post så snart vi modtager den, så kan du tilgå den på vores server, eller få den tilsendt til din Email indbakke.Du får besked, når der er ny post til dig.
Kan jeg oprette en ny virksomhed på jeres adresse?
Skal du til at oprette din virksomhed og gerne vil have den oprettet på en professionel adresse fra starten, kan du sagtens oprette din virksomhed hos os.Du skal bare udfylde vores ansøgningsskema, så får vi de informationer vi har behov for, for at kunne oprette en kontrakt til dig.Når billed ID er indsendt, kontrakten er underskrevet og 1. faktura er betalt, kan du benytte vores adresse.
Kan jeg registrere binavne hos jer ?
Det koster ikke ekstra at registrer dit binavn hos os.Du kan ikke registrere binavne på Startup pakken, har du binavne der skal registreret, skal du vælge en Pro pakke.
Kan jeg registrere et holdingselskab hos jer?
Du kan sagtens registrere både dit holding selskab og driftselskab hos os, men da det er 2 selvstændige juridiske enheder, skal de have hver deres kontrakt og der skal derfor betales leje for begge virksomheder.
Manglende betaling
Ved manglende betaling ophører vi med at håndtere din post, pakker bliver afvist.Efter 10 dage efter forfaldsdato opsiges kontrakten og det er ikke længere tilladt at benytte vores adresse, post som er modtaget, sendes retur til afsender.
Navne skift af virksomheden
Hvis virksomheden skifter navn, skal Ideal Office have besked, da vi ellers afviser post og pakker til det nye firmanavn.
Pris for håndtering af pakker
Vælger du vores Startup pakke, koster håndteringen af pakker kr. 30,- pr. pakke (+ porto).Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af pakker kr. 10,- pr. pakke (+ porto).
Pris for håndtering af post
Vælger du vores Startup pakke, håndtere vi det første brev vi modtager til dig, hver måned, gratis (+ porto), herefter koster håndteringen kr. 30,- pr. brev (+ porto).Har du valgt en Pro pakke koster håndteringen af post ikke noget og posten bliver fremsendt GRATIS.Har du valgt Pro scan pakke, koster scanningerne ikke noget.
Udenlandske virksomheder
På nuværende tidspunkt tilbyder vi kun vores service til virksomheder med dansk cvr nummer.
Virksomhed under ophør
Vi modtager ikke pakker til virksomheder som er registreret som værende under ophør, konkurs eller lignende i cvr. registret, kun post og kun i den periode der er betalt for.